Poslovni coworking

Poslovni coworking prostori namijenjeni su pojedincima ili tvrtkama koje trebaju moderan poslovni prostor najvišeg standarda uz minimalne mjesečne troškove.

Poslovni coworking

Poslovni coworking prostori namijenjeni su pojedincima ili tvrtkama koje trebaju moderan poslovni prostor najvišeg standarda uz minimalne mjesečne troškove. Uz prostor ide i potpuna usluga brendinga tvrtke na lokaciji. Održite sastanke u modernim uredskim prostorima te pritom maksimalno smanjite troškove poslovanja. Idealna opcija svima koji pokreću poslovanje ili rade na terenu.
Nudimo isplative i fleksibilno koncipirane urede na jedinstvenoj lokaciji. Naši uredi su novi, inovativni i smješteni u poslovnom neboderu Zagrepčanka u centru Zagreba, Savska cesta 41, na 9. i 15. katu. Bilo da ste kompanija koja želi unaprijediti i proširiti svoje poslovanje, ili pak želite profesionalniju prezentaciju na tržištu, mi vam možemo ponuditi isplativ i fleksibilan prostor u kojem ćete od prvog dana biti opremljeni svime što vam treba za rad. Naš je glavni cilj ponuditi vam zaokruženo i svestrano rješenje koje će odgovoriti na sve vaše potrebe i tako vam omogućiti da se fokusirate na ono u čemu ste najbolji, unaprijedite usluge koje nudite i uvećate profitabilnost vašeg poslovanja. Mi smo nezavisna domaća kompanija koja koja nudi personalizirane usluge najviše kvalitete i posluje u Hrvatskoj i Sloveniji.

Prostori su u potpunosti opremljeni uredskim namještajem i svim potrebnim sadržajima za rad.

Cijena i usluge

Mjesečni najam za coworking desk je 200 EUR PDV. Nema nikakvih dodatnih troškova!

U cijenu su uključeni svi komunalni troškovi (energija, internet, čišćenje, prostor, tajnik i sl.) i korištenje zajedničkih prostorija.

Uz opremljene urede je uključeno:

  • korištenje moderne konferencijske prostorije površine 40 m2
  • lounge room za neformalne sastanke površine 20 m2
  • tajnica u radnom vremenu 08-16h
  • obavijest o dospijeću pošte i dostava pristigle pošte
  • korištenje svih zajedničkih prostora (terasa, čajna kuhinja, toalet, lonuge room, konferencija)
  • skladište/arhiva
  • dostupnost 24/7
  • Internet
  • režijski troškovi
  • čišćenje ureda,
  • registracija sjedišta tvrtke na adresi (virtual office)
  • usluge recepcije
  • usluga skeniranja pristigle pošte

Dodatne opcije:

  • Usluge virtualnog ureda
  • Usluge virtualnog asistenta,
  • Broj fiksnog telefona
  • najam parkirnog mjesta

Zašto se korisnici odlučuju za nas

Naš glavni prioritet je ponuditi cjelovito i svestrano rješenje za Vaše potrebe, omogućujući Vam da se usredotočite na ono što najbolje radite

Lokacija

Uredi su smješteni u poslovnom neboderu “Zagrepčanka”, Savska 41.

Parking

U sklopu poslovnog nebodera je i parking garaža za sve njegove korisnike.

Uređenje

Svi prostori su novi i moderno uređeni i pružaju sve što vam je potrebno za rad. Kod nas ćete imati potpuno profesionalan poslovni izgled.

Dodatne usluge

Kroz koncept Virtualnog ureda pružamo usluge na jednom mjestu za poslovanje u Hrvatskoj (tržište EU). Kod nas dobivate sve što vaš posao zahtijeva, sve na jednom mjestu.

Kontaktirajte nas!

Nazovite nas na +3851 353 5905







Pretraživanje

Prosinac 2023

  • M
  • T
  • W
  • T
  • F
  • S
  • S
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Siječanj 2024

  • M
  • T
  • W
  • T
  • F
  • S
  • S
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
0 Ljudi
0 Djeca
Kućni ljubimci
Veličina
Cijena

Usporedba oglasa

Usporediti