Poslovni co-working

Poslovni co-working prostori namijenjeni su pojedincima ili tvrtkama koje trebaju moderan poslovni prostor najvišeg standarda uz minimalne mjesečne troškove.

Poslovni co-working

Poslovni co-working prostori namijenjeni su pojedincima ili tvrtkama koje trebaju moderan poslovni prostor najvišeg standarda uz minimalne mjesečne troškove. Uz prostor ide i potpuna usluga brendinga tvrtke na lokaciji. Održite sastanke u modernim uredskim prostorima te pritom maksimalno smanjite troškove poslovanja. Idealna opcija svima koji pokreću poslovanje ili rade na terenu.
Nudimo isplative i fleksibilno koncipirane urede na jedinstvenoj lokaciji. Naši uredi su novi, inovativni i smješteni u poslovnom neboderu Zagrepčanka u centru Zagreba, Savska cesta 41, na 9. i 15. katu. Bilo da ste kompanija koja želi unaprijediti i proširiti svoje poslovanje, ili pak želite profesionalniju prezentaciju na tržištu, mi vam možemo ponuditi isplativ i fleksibilan prostor u kojem ćete od prvog dana biti opremljeni svime što vam treba za rad. Naš je glavni cilj ponuditi vam zaokruženo i svestrano rješenje koje će odgovoriti na sve vaše potrebe i tako vam omogućiti da se fokusirate na ono u čemu ste najbolji, unaprijedite usluge koje nudite i uvećate profitabilnost vašeg poslovanja. Mi smo nezavisna domaća kompanija koja koja nudi personalizirane usluge najviše kvalitete i posluje u Hrvatskoj i Sloveniji.

Prostori su u potpunosti opremljeni uredskim namještajem i svim potrebnim sadržajima za rad.

Cijena i usluge

Mjesečna najamnina za uredski prostor sa svim uplaćenim troškovima iznosi 130 EUR + PDV. Bez dodatnih troškova!

Cijena uključuje sve režijske troškove (struja, internet, čišćenje, tajnica itd.) i korištenje zajedničkih prostorija.

Uz opremljene urede je uključeno:

  • korištenje moderne konferencijske prostorije površine 40 m22
  • lounge room za neformalne sastanke površine 20 m22
  • tajnica u radnom vremenu 08-16h
  • obavijest o dospijeću pošte i dostava pristigle pošte
  • korištenje svih zajedničkih prostora (terasa, čajna kuhinja, toalet, lonuge room, konferencija)
  • skladište / arhiva
  • dostupnost 0-24
  • Internet
  • režijski troškovi
  • čišćenje ureda,
  • registracija sjedišta tvrtke na adresi (virtual office)
  • usluge recepcije
  • usluga skeniranja pristigle pošte

Dodatne opcije:

  • Usluge virtualnog ureda
  • Usluge virtualnog asistenta,
  • Broj fiksnog telefona
  • najam parkirnog mjesta

Zašto se korisnici odlučuju za nas

Naš glavni prioritet je ponuditi cjelovito i svestrano rješenje za Vaše potrebe, omogućujući Vam da se usredotočite na ono što najbolje radite

Lokacija

Uredi su smješteni u poslovnom neboderu “Zagrepčanka”, Savska 41.

Parking

U sklopu poslovnog nebodera je i parking garaža za sve njegove korisnike.

Uređenje

Svi prostori su novi, inovativni, moderno uređeni i pružaju sve potrebno za rad.

Dodatne usluge

Registracija sjedišta tvrtke, print/scan/copy usluge, fiksni tel. broj, usluge recepcije, usluge virtualnog asistenta.

Kontaktirajte nas!

Nazovite nas na +3851 353 5905







Pretraživanje

Ožujak 2023

  • M
  • T
  • W
  • T
  • F
  • S
  • S
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Travanj 2023

  • M
  • T
  • W
  • T
  • F
  • S
  • S
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 Ljudi
0 Djeca
Kućni ljubimci
Veličina
Cijena

Usporedba oglasa

Usporediti