Pregled mjera zaštite od poskupljenja
- 2. prosinca 2022.
- Virtualni ured
Jeste li već čuli za mjere zaštite od povećanja cijena? S inflacijom na tržištu i uvođenjem...
OpširnijeOpće je mišljenje da samozaposleni, freelanceri ili poduzetnici koji pokrenu posao koriste usluge virtualnog ureda. Međutim, u posljednje vrijeme sve više srednjih i velikih tvrtki želi proširiti svoje poslovanje tim uslugama. Glavni cilj je testirati novo tržište umjesto održavanja skupog ureda.
Global Workspace Analytics proveo je istraživanje koje je pokazalo da se broj zaposlenika koji rade od kuće povećao za 140% od 2005. godine. Kao pozitivnu stranu navode uštedu novca i vremena, privlačenje kvalitetnijih zaposlenika te povećanje produktivnosti i učinkovitosti. Svi ti čimbenici na kraju pridonose boljem zadovoljstvu poslom.
Ako radite sami ili vaša tvrtka nema potrebu da svi zaposlenici budu na jednoj lokaciji, nema potrebe za iznajmljivanjem ureda i plaćanjem najamnine. Osnovne usluge koje nudi Virtual Office Hrvatska su iznajmljivanje poslovne adrese i upravljanje poštom. Kasnije, ovisno o tome kako vaše poslovanje raste, možete dodati druge usluge. Virtualni asistent može se pobrinuti za vaše telefonske pozive, odgovarati na e-poštu, organizirati sastanke i događaje ili raditi marketinške aktivnosti uz minimalne troškove. To će vaše poslovanje podići na profesionalnu razinu.
Ako vaša tvrtka obično ne zahtijeva sastanke licem u lice, vjerojatno vam nije nužno potreban moderan ured. U tim slučajevima virtualni ured daje vam profesionalniju sliku. Plaćanje ureda na atraktivnim lokacijama financijski je izazovno za male poduzetnike i tvrtke. Međutim, virtualni ured sa sjedištem na takvoj lokaciji može pomoći vašem poslovnom ugledu. Ako klijent zaluta na adresu virtualnog ureda nadajući se da će vas tamo pronaći, možete biti sigurni da će vas osoblje zaduženo za vaše poslovanje profesionalno predstaviti.
Svakodnevna vožnja na posao i kući ima više negativnih učinaka. Prometne gužve, zastoji i zagađenje samo su neki od njih. Nepovoljna prometna situacija obično čini ljude nervoznima i ljutima. Nažalost, taj vas osjećaj može pratiti kroz cijeli dan. Na kraju, to utječe na održavanje dobrih odnosa s kolegama i klijentima. Umjesto toga, možete iskoristiti vrijeme putovanja na posao kako biste dovršili posao ili posvetili vrijeme sebi. Dokazano je da zadovoljstvo poslom utječe na kvalitetu života. Stoga nemojte zanemariti niti ovaj aspekt ako razmišljate o virtualnom uredu.
Dobre poslovne ideje ponekad se pretvore u ozbiljan posao. Međutim, ponekad mogu biti rizične i realizirati se rijetko. Ne pomaže ni to što mnoge tvrtke ili poduzetnici tijekom prve godine poslovanja ne opstanu. Iznajmljivanje ureda, zapošljavanje i nabava tehničke opreme velika su financijska opterećenja. To također rijetko pomaže u održavanju ili razvoju poslovanja. Zakup poslovne adrese, mogućnost rada od doma i fokusiranje na samu srž poslovanja može pomoći tvrtki da postane uspješnija. U slučaju da se to ne dogodi, gubici će biti neusporedivo manji.
Svi zainteresirani za proizvod ili uslugu koju nudite pretražit će internet kako bi došli do više informacija o vašoj tvrtki. Prvo što će pronaći obično je adresa na kojoj se tvrtka nalazi i kontakt podaci. Registracija tvrtke na adresi na kojoj živite ne dovodi u pitanje samo vaš kredibilitet, već i vašu privatnost. Stoga će adresa na prestižnoj lokaciji u poslovnoj zgradi vašim klijentima ostaviti dojam ozbiljne i profesionalne tvrtke s kojom će htjeti raditi.
Virtualni ured Hrvatska prilagođava svoje usluge svakom klijentu i nudi razne usluge iz domene virtualnih ureda. Neki od njih uključuju iznajmljivanje poslovne adrese, primanje pošte i obavijesti, skeniranje sadržaja, usluge virtualnog tajnika ili virtualnog pomoćnika, primanje ili preusmjeravanje telefonskih poziva itd. Ako niste sigurni kako započeti i što bi vam najviše odgovaralo, uvijek nas možete kontaktirati putem kontakt obrasca. Rado ćemo vam pomoći u rastu vašeg poslovanja i osmisliti najbolje moguće rješenje za vas.