Virtualni asistent
Virtualni asistent
Koncept virtualnog asistanta je sinergija cijelog našeg tima koji je u mogućnosti obavljati usluge poslovnog savjetovanja, predstavljanja tvrtki, uredske uprave, poslovne organizacije i ostalih srodnih usluga za naše klijente. Virtualni asistent može vrlo lako upravljati cijelom poslovnom komunikacijom, održavanjem baze podataka itd.Mali i srednji poduzetnici imat će najveće koristi od usluga virtualnog asistenta, kao i strane tvrtke koje pokreću svoje poslovanje u Hrvatskoj. Uz uslugu virtualnog asistenta štedite vrijeme i novac. Ključna značajka ove usluge je da se većina zadataka obavlja putem telefona, e-maila odnosno raznim alatima virtualne komunikacije.
Na taj način plaćate isključivo za obavljeni posao, u skladu s obimom obavljenog posla i utrošenim vremenom. Kao rezultat toga, maksimalno se smanjuje rizik poslovanja i povećava se učinkovitost poslovanja svih naših klijenata.
Kroz koncept virtualnog asistenta možemo pružiti sljedeće usluge:
- voditelj ureda (dnevno uredsko upravljanje i administracija),
- uredski asistent (izvršavanje dnevnih zadaća po nalogu klijenta),
- voditelj PR-a (komunikacija s klijentima i medijima),
- voditelj marketinga,
- zastupanje tvrtki i vođenje podružnice