Coworking stol

Naša najfleksibilnija opcija

Coworking stol

Coworking desk je usluga za jednu osobu koja je uvijek dostupna. Isplativo i fleksibilno. Ova opcija namijenjena je ljudima kojima je povremeno potreban uredski prostor za rad. Naši uredi su u potpunosti opremljeni uredskim namještajem kao i svom potrebnom infrastrukturom i sadržajima kako biste odmah mogli početi raditi.

Nudimo isplativ, fleksibilan i jedinstveno smješten prostor. Naši uredi su novi, smješteni u poslovnom neboderu u centru Zagreba na adresi Savska cesta 41, Zagreb – 9. i 15. kat. Bilo da ste tvrtka koja želi poboljšati i razviti svoje poslovanje ili tvrtka koja traži profesionalniji izgled na tržištu, možemo vam pružiti isplativ i fleksibilan prostor kako biste odmah bili opremljeni svime što vam je potrebno za vaš rad. Naš glavni prioritet je ponuditi cjelovito i svestrano rješenje za vaše potrebe, omogućujući vam da se usredotočite na ono što radite najbolje, poboljšate usluge koje nudite i povećate profitabilnost svog poslovanja. Mi smo neovisna domaća tvrtka koja pruža osobnu uslugu najvišeg standarda i poslujemo u Hrvatskoj i Sloveniji.

Svi coworking stolovi trenutno nisu dostupni. Možete nas kontaktirati i pridružiti se listi čekanja.

Cijena i usluge

Mjesečni najam za coworking desk je 200 EUR PDV. Nema nikakvih dodatnih troškova!

U cijenu su uključeni svi komunalni troškovi (energija, internet, čišćenje, prostor, tajnik i sl.) i korištenje zajedničkih prostorija.

Opremljeni prostor uključuje:

  • privatna dnevna soba za sastanke na 9. katu (20 m2) ovisno o raspoloživosti;
  • drop-in dnevna soba za sastanke na 15. katu (10 m2) ovisno o raspoloživosti;
  • korištenje zajedničkih prostorija (terasa, čajna kuhinja, zahod, dnevni boravak);
  • spremište/arhiva na prvom katu garaže (direktan pristup kroz garažnu rampu 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu sa sigurnosnim i videonadzorom);
  • recepcija (recepcija kupca na 9. katu);
  • Paket Virtual Office STANDARD;
  • Voffice.hr aplikacija;
  • obavijest o dospjeloj pošti i dostavi dolazne pošte;
  • 24/7 dostupnost;
  • namjenska optička internetska linija putem Terrakoma (LAN i Wi-Fi);
  • režijski troškovi;
  • čišćenje ureda;
  • all-inclusive korištenje kuhinje (kava, čaj, dostupna pića i još mnogo toga).

Dodatne opcije

  • Usluge virtualnog ureda
  • Usluge virtualnog asistenta,
  • Broj fiksnog telefona
  • print/scan/copy usluge,
  • Broj fiksnog telefona
  • usluge recepcije,
  • korištenje velike moderne konferencijske prostorije,
  • obrada pristigle pošte,
  • najam parkirnog mjesta

Zašto se korisnici odlučuju za nas

Naš glavni prioritet je ponuditi cjelovito i svestrano rješenje za Vaše potrebe, omogućujući Vam da se usredotočite na ono što najbolje radite

Lokacija

Uredi su smješteni u poslovnom neboderu “Zagrepčanka”, Savska 41.

Parking

U sklopu poslovnog nebodera je i parking garaža za sve njegove korisnike.

Uređenje

Svi prostori su novi, inovativni, moderno uređeni i pružaju sve potrebno za rad.

Dodatne usluge

Registracija sjedišta tvrtke, print/scan/copy usluge, fiksni tel. broj, usluge recepcije, usluge virtualnog asistenta.

Kontaktirajte nas!

Nazovite nas na: +3851 353 5905







Pretraživanje

listopad 2024

  • P
  • U
  • S
  • Č
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

studeni 2024.

  • P
  • U
  • S
  • Č
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 Ljudi
0 Djeca
Kućni ljubimci
Veličina
Cijena

Usporedba oglasa

Usporediti